Jeśli często narzekasz na klientów - ten wpis jest dla Ciebie. To jest post dedykowany mojemu środowisku wnętrzarskiemu, ale myślę, że ma uniwersalny wydźwięk. Polecam go zwłaszcza przyszłym kreatywnym przedsiębiorcom, ale też tym projektantom, którzy prowadzą swoją działalność, ale czują że coś z ich biznesem jest nie tak.
Niektórzy nie wierzą w jego istnienie, tak jak nie wierzą w Yeti. KLIENT IDEALNY. Ja nie tylko spotkałam takich w swojej praktyce, ale też świadomie takich klientów wybieram. Nie stać mnie na innych. Sekret tkwi w tym, aby wiedzieć jaki ma być ten twój IDEAŁ? Jak to zrobić? To łatwizna - odpowiedz sobie na pytanie:
Jaki kolor ma mój wymarzony klient?
Nie wiesz o co chodzi? Zapraszam dalej.
Niektórzy nie wierzą w jego istnienie, tak jak nie wierzą w Yeti. KLIENT IDEALNY. Ja nie tylko spotkałam takich w swojej praktyce, ale też świadomie takich klientów wybieram. Nie stać mnie na innych. Sekret tkwi w tym, aby wiedzieć jaki ma być ten twój IDEAŁ? Jak to zrobić? To łatwizna - odpowiedz sobie na pytanie:
Jaki kolor ma mój wymarzony klient?
Nie wiesz o co chodzi? Zapraszam dalej.